Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ (…ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ)

Οι παρακάτω θέσεις είναι από τις επίσημες προτάσεις της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και αναδεικνύουν  την πραγματική πολιτική ταυτότητα του συνδικαλιστικού τμήματος της Νέας Δημοκρατίας στα ελληνικά πανεπιστήμια που στρέφεται ανοιχτά ενάντια στις βασικές κατακτήσεις του φοιτητικού κινήματος όπως, δημόσια και δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση που κατοχυρώνεται στο άρθρο 16, πτυχία με επαγγελματικά δικαιώματα, πανεπιστήμια ελεύθερα από τους κατασταλτικούς μηχανισμούς και την αστυνομία…

ΘΕΣΗ 1η « Η προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών στις ανάγκες της αγοράς»                                                                                                                                                     

Μετάφραση:  Οι ανάγκες της αγοράς (δηλαδή της οικονομικής ολιγαρχίας) απαιτούν υπερκέρδη, άρα φθηνούς και ειδικευμένους εργαζόμενους χωρίς εργασιακά δικαιώματα, συνεπώς οι απόφοιτοι ΑΕΙ-ΤΕΙ πρέπει να είναι χωρίς πτυχία με επαγγελματικά δικαιώματα, συλλογικές κατοχυρώσεις και να πληρώνουν μια ζωή από την τσέπη τους για να επανακαταρτίζονται, άρα:
Ø   Όπως προβλέπει ο νόμος Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου πρέπει να σπάσουμε τα πτυχία μας σε 3 χρόνια bachelor+2 χρόνια master (το master που λέμε ως ΔΑΠ ορίζεται μόνο στο αγγλοσαξονικό σύστημα-Μπολόνια των σπασμένων πτυχίων) ή να δεχτούμε ένα πιο ειδικευμένο πτυχίο, π.χ. μόνο Ναυπηγού Μηχανικού με λιγότερες θέσεις για δουλειά και την συνεχή πίεση για επανακατάρτιση λόγω του πιο ειδικευμένου γνωστικού αντικειμένου και την απουσία της οποιασδήποτε συλλογικής κατοχύρωσης, που θα ωθεί στον κανιβαλισμό του αέναου κυνηγιού των πιστωτικών μονάδων για ένα καλύτερο ατομικό φάκελο προσόντων.

ΘΕΣΗ 2η  «Είναι ευκαιρία να προχωρήσουμε σε πραγματική Αξιολόγηση (με ταυτόχρονη κατάταξη των ελληνικών ΑΕΙ), τα αποτελέσματα της οποίας θα συνδέονται με τη χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων.»          

Μετάφραση:  Η αξιολόγηση ακούγεται ωραία λέξη, για αυτό επειδή σας θεωρούμε ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ χαζούς εσάς τους φοιτητές την πετάμε σκέτη μπας και ψαρώσετε και δεν μας ρωτήσετε: αξιολόγηση?? με ποια κριτήρια???